Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Vinodirekt.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene  Pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vinodirekt.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje FIRM d.o.o. – v nadaljevanju ponudnik.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Vinodirekt.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

1. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja ponudnika (ime in sedež podjetja, davčna številka)
b) identiteto trgovca/prodajalca (ime in sedež podjetja, davčna številka)
c) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon) ponudnika in trgovcev/prodajalcev
d) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
e) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
f) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
g) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
h) način plačila in dostave
i) časovno veljavnost ponudbe
j) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
k) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

2. Načini plačila - plačilni pogoji

V spletni trgovini Vinodirekt.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

1. Plačilo ob osebnem prevzemu blaga z gotovino

Če želite blago prevzeti na naslovu trgovca in ga plačati z gotovino ob prevzemu, v naročilu označite možnost Ob prevzemu z gotovino. Plačilo izvršite predstavniku trgovca pri katerem ste blago naročili ob prejemu računa z gotovino.

V primeru, da želite vaše naročilo plačati z gotovino ob dostavi** na vaš naslov (po povzetju), prav tako izberite možnost Ob prevzemu z gotovino. V tem primeru znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. Možnost plačila s plačilno kartico ob prevzemu blaga ne omogočamo.

2. Plačilo po ponudbi/predračunu (s predhodnim nakazilom)

V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času (običajno v roku 5 minut) bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun*. Ko je plačilo ponudbe/predračuna razvidno na našem bančnem računu, vaše naročilo obdelamo do konca in zagotovimo dostavo/prevzem blaga.

*Prosimo, da za plačilo počakate veljaven predračun s številko naročila, ki jo uporabite kot sklic za vaše plačilo, zato ne opravljate plačila pred prejemom predračuna.

3. Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico preko spleta 

V primeru, da želite plačati s kreditno oziroma plačilno kartico takoj ob zaključku naročila izberite možnost Plačilo s kartico. Ob oddaji naročila boste preusmerjeni na varno povezavo za izvedbo plačila.
Omogočamo plačilo s karticami Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron.

3. Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini Vinodirekt.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), v kolikor je trgovec zavezanec za davek. Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

Spletna cena
Velja za vse kupce spletne trgovine Vinodirekt.si, ki opravijo nakup preko spletne košarice na spletnem mestu www.vinodirekt.si in nam ob nakupu v košarici zaupajo svoje podatke.
V spletni košarici lahko opravite nakup kot registriran uporabnik z uporabniškim računom, ali kot gost (registriran uporabnik brez uporabniškega računa)

Dobavni rok
Po prejetem naročilu se trgovec zavezuje, da bo blago odposlal na naročnikov naslov najkasneje v roku enega delovnega dne. Blago na naročnikov naslov prispe 2-3 dni od oddanega naročila.

4. Postopek nakupa in hramba podatkov

Postopek nakupa:
1. Naročilo in oddaja naročila 

– Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb “V košarico”. Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

– Pregled spletne košarice:
V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca. V pregledu spletne košarice se lahko tudi vpiše morebitna koda ugodnosti. Ugodnost se obračuna v obrazcu za oddajo naročila.

– Prijava ali registracija kupca:
Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.

– Obrazec za oddajo naročila:
V obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. V obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljenje vsebine ali spremembo izbire.

– Predogled podatkov vašega naročila:
V predogledu podatkov je povzetek celotnega naročila z vsemi podatki, ki jih je stranka vnesla. V primeru, da želite spremeniti katerikoli podatek se lahko vedno vrnete na prejšnji korak in podatke spremenite pred oddajo naročila.

– Oddaja naročila:
Kupec naročilo odda s klikom na gumb “ODDAJ NAROČILO”
V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvene e-pošte na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 031 529 974 ali podpora@vinodirekt.si., prav tako nas na iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.
Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

2. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 4 urah, trgovec ali ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Ponudnik ali trgovec si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

3. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

Hramba podatkov:
Pogodbe o nakupu (naročila) so sklenjene v slovenskem jeziku in jih hranimo v elektronski obliki.
Stranka po oddaji naročila prejme pogodbo o nakupu na elektronski naslov, ki je bil naveden v obrazcu za naročilo.
Pogodbe so prav tako naknadno dostopne:
– Za registrirane kupce: preko uporabniškega računa ali na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@vinodirekt.si.
– Za neregistrirane kupce: na pisno zahtevo po elektronski pošti na podpora@vinodirekt.si.

5. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail podpora@vinodirekt.si.

Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Obrazec za vračilo blaga najdete: tukaj .

Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.vinodirekt.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.

Vračilo plačil mora trgovec opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

– pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
– pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo)
– pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij
– Izdelkih za osebno in intimno nego, ki so bili uporabljeni, saj so taki higiensko oporečni (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke…)

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

6. Reklamacije (stvarna napaka, garancija, poškodba)

Reklamacije naših storitev:

V primeru, da ste prejeli napačen ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na podpora@vinodirekt.si.

Reklamacija dostave:

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije oz. drugi dostavni službi ali pri trgovcu. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi trgovec.

Trgovec se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, trgovec lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.

Rok za prijavo transportne poškodbe je pri Pošti Slovenije 30 dni. Da je postopek za vas čim krajši in čim manj obremenjujoč, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na podpora@vinodirekt.si. Nadaljne reševanje poškodovane pošiljke bomo s pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov izdelek.
V kolikor se s trgovcem ne bi mogli dogovoriti glede vračila blaga nas o tem obvestite na podpora@vinodirekt.si.

Uveljavljanje garancije:

Za izdelke kupljene v spletni trgovini Vinodirekt.si, ki imajo garancijo, veljajo garancijski pogoji zapisani na veljavnem garancijskem listu in veljajo od dneva nakupa s priložitvijo računa. Za reševanje reklamacij je pristojen pooblaščen servis. Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema zahteve za odpravo napak. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.

Trgovec ni pooblaščen za ugotavljanje napak na izdelku. Pristojnost za presojo glede napake ima le pooblaščen servis, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni možna.

Če imate dodatno vprašanje glede reklamacije nam lahko pišete na podpora@vinodirekt.si

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, trgovec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejema zahteve ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine

Stvarna napaka:

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri trgovcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in trgovcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: podpora@vinodirekt.si.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

7. Dostava in osebni prevzem

Osebni prevzem blaga na lokaciji trgovca – zaradi ukrepov ob širjenju koronavirusa osebni prevzemi do preklica niso omogočeni.

Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali s klicem na vašo telefonsko številko.

Dostava blaga  –
Zaradi zagotavljanja dostave brez fizičnega stika, uporabljajte plačilo po predračunu ali s kartico preko spleta.

Trgovec mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si trgovec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave
Strošek dostave znaša 3,50 EUR za posamezno dostavo in se vedno informativno izpiše, ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

Čas dostave
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času do 12.00ure (dostavlja Pošta Slovenije) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine.
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljač Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem na najbližji poštni enoti.

Hitrost dostave
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan.  Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

8. Napotki ob prevzemu blaga

Pri podjetju FIRM d.o.o. želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.

Pregled izdelka:

– Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.
– Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na podpora@vinodirekt.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.
– Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.
– Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe (nadomestni noži za brivnike, nadomestne zobne ščetke…).

V primeru dostave:

– Ko vam dostavljač dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.
– Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljača. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljača embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na podpora@vinodirekt.si. Nadaljne reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.

9. Kode ugodnosti

Kode ugodnosti so časovno omejene, vezane na posamične izdelke ali skupine izdelkov ter nudijo različne vrste ugodnosti (npr. brezplačno dostavo, dodaten prihranek). Največkrat jih lahko najdete na posamezni strani izdelka, na naših ostalih podstraneh in drugih kanalih.

Kako uporabiti kodo ugodnosti:

Kodo ugodnosti vpišete v pregledu košarice in nato nadaljujete postopek nakupa do mesta, kjer izpolnite preostale podatke kot so naslov, način plačila, način dostave, itd.

V kolikor kode ugodnosti ne boste vpisali v pregledu košarice, boste na vrhu strani za oddajo naročila opazili obvestilo, da ste pozabili vpisati aktualno kodo ugodnosti za enega ali več izdelkov. Nato se lahko vrnete na urejanje košarice in vpišete kodo ugodnosti.

Postopek nakupa nato nadaljujete do zadnjega koraka, kjer boste v povzetku vsebine vašega naročila videli, da ste uspešno vnesli kodo ugodnosti.

10. Odveza odgovornosti

Trgovec se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov in njihova dobavljivost spremenijo tako hitro, da trgovec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo trgovec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Trgovec lahko odstopi od pogodbe v primeru ugotovitve očitne napake po 46. členu OZ. Za očitno napako se šteje napaka pri bistvenih lastnostih predmeta in vseh podatkih, ki se štejejo kot odločilni za nakup artikla ter jih trgovec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma pogodbe s tako vsebino ne bi sklenil.

11. Pritožbe in spori

– Ponudnik in trgovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
–  V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec obrne na prodajalca in v kolikor se s prodajalcem ne bi mogel dogovoriti potem naj se obrne na ponudnika na telefonsko številko 031 529 974, ali po elektronski pošti na podpora@vinodirekt.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova podpora@vinodirekt.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

– Na vse pritožbe se trgovec ali ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
– Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
– V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
– Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

12. Ocene in mnenja

Vse ocene in mnenja oddane na spletni strani Vinodirekt.si pripomorejo k boljši uporabniški izkušnji in predstavljajo vidik predstavitve produkta in trgovca, ki potencialnemu kupcu podaja dodatne informacije in mu skuša pomagati pri nakupu optimalnega izdelka za njegove potrebe in zahteve.

Možnost objave ocene in mnenja je na voljo vsem uprabnikom in obiskovalcem spletne strani Vinodirekt.si. Vinodirekt.si bo pred samo objavo ocene in mnenja, slednje pregledal in presodil ali ustrezajo kriterijem za objavo. Objavljene ne bodo ocene in mnenja, ki so kakorkoli neprimerne in žaljive ter tako ne predstavljajo konstruktivnega prispevka in ne koristijo ostalim uporabnikom spletne strani Vinodirekt.si

S samo oddajo ocene ali mnenja se uporabnik v popolnosti strinja s pogoji uporabe in dovoljuje, da Vinodirekt.si oceno ali mnenje časovno neomejeno uporablja v elektronskih in ostalih medijih ter vseh oglaševalskih kampanjah, kjer je to v interesu Vinodirekt.si. Avtor podane ocene ali mnenja izjavlja, da je lastnik avtorskih pravic za podano mnenje in slednje neizključno in časovno neomejeno prenaša na Vinodirekt.si.

13. Pravno obvestilo

Spletna trgovina Vinodirekt.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Sedež podjetja:
FIRM d.o.o.
Cesta v Mestni log 055
1000 Ljubljana

TRR pri NLB: SI56 0284 3026 3599 038
BIC/SWIFT: LJBASI2X
ID za DDV: 19481675
Davčni zavezanec: NE
Matična številka: 8794022000

Pogoji poslovanja veljajo od 20.03.2023.

Izjava o zasebnosti

V FIRM d.o.o. (v nadaljevanju: »FIRM d.o.o.« ali »upravljavec osebnih podatkov«) cenimo vašo zasebnost, zato stremimo k najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Pri nudenju naših storitev spletne trgovine Vinodirekt.si ali pri poslovanju preko telekomunikacijskih sredstev vam zagotavljamo, da vaše podatke obdelujemo skladno z veljavno evropsko zakonodajo (Splošno uredbo o varstvu podatkov) in skladno z nacionalno zakonodajo Republike Slovenije (vsakokrat veljavni zakon o varstvu osebnih podatkov, Zakon o elektronskih komunikacijah in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu).

Namen te Izjave o zasebnosti (v nadaljevanju: »Izjava«) je, da vas seznanimo s tem, za katere namene bodo vaši osebni podatki pridobljeni in kako se bodo uporabljali ter kakšne so vaše pravice v zvezi s podatki, ki jih hranimo o vas, ter kako jih uveljavljati.

V FIRM d.o.o. se zavezujemo, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko naših spletnih strani ali preko telekomunikacijskih sredstev (npr. v sklopu elektronske korespondence), uporabljeni v skladu s to Izjavo, da vaših osebnih podatkov ne bomo prodajali, posojali ali kakorkoli drugače posredovali tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.

1. Upravljalec podatkov

Upravljalec vaših osebnih podatkov je FIRM d.o.o., naslov: Cesta v Mestni log 055, SI-1000 Ljubljana, elektronski naslov: info@vinodirekt.si, telefonska številka: +386 070 866 466.

V primeru nakupa izdelkov na spletni strani Vinodirekt.si svoje osebne podatke posredujete tudi trgovcu, od katerega kupujete izdelek. Vsi podatki trgovca so objavljeni v njegovi trgovini do katere lahko pridete preko vsakega artikla s klikom na povezavo npr.: TRGOVINA JOŽE NOVAK. Vsak trgovec, ki objavi svojo trgovino na spletni strani Vinodirekt.si se strinja z našo izjavo o zasebnosti in se zavezuje, da jo bo spoštoval na enak način, kot je to objavljeno v naši izjavi o zasebnosti.

Za vse teme in vsebine, ki bodo obravnavane s strani odgovorne osebe za varstvo podatkov, velja stroga zaupnost.

2. Osebni podatki

Osebni podatek je katerakoli informacija, ki vas identificira kot določenega ali določljivega posameznika. Posameznik je določljiv takrat, ko ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za posameznikovo fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto.

Ponudnik in trgovci na spletni strani Vinodirekt.si, skladno z nameni, opredeljenimi v nadaljevanju te Izjave, zbira in obdeluje naslednje osebne podatke:

– kontaktni podatki in podatki o vaši komunikaciji s trgovcem ali ponudnikom (ime in priimek, in podjetje, elektronski naslov, telefonska številka, datum, ura in vsebina poštne ali elektronske komunikacije);

– podatke o uporabnikih spletnih strani upravljavca (IP naslov, datumi, ure in trajanje obiskov spletnih strani, podatki o lokaciji oz. vstopni točki dostopa do interneta, podatki o obiskanih podstraneh, podatki o opravljenih nastavitvah, idr.);

– podatke o registriranih oz. prijavljenih uporabnikih (elektronski naslov, geslo in ostale podatke in nakupih);

– podatke o registriranih ali neregistriranih kupcih izdelkov (vnosi v nakupovalno košarico, ime in priimek, naslov prebivališča, elektronski naslov, telefonska številka, naslov za dostavo izdelkov, kontaktni podatki za dostavo in telefonska številka, način prevzema in dostave izdelkov, način plačila);

– podatke o uporabnikovih nakupih in izdanih računih (datum in kraj nakupa, kupljeni izdelki, cene kupljenih izdelkov, skupni znesek nakupa, način plačila, naslov za dostavo, številka in datum izdaje računa, oznaka osebe, ki je izdala račun, ipd.) ter podatke o reševanju reklamacij izdelkov;

– podatke o vnosih v spletne obrazce (npr. v okviru nagradnih iger, prijave na e-listo ali vrsta oziroma področje zanimanja za prejemanje oglaševalskih sporočil);

– druge podatke, ki jih uporabniki prostovoljno podajo upravljavcu ob naročilu določenega izdelka ali posredovanju ponudbe oziroma povpraševanja.

Ponudnik ne zbira in ne obdeluje vaših osebnih podatkov, razen kadar mu vi to omogočite oz. v to privolite, tj. ob naročilu izdelkov, ko se naročite na prejemanje akcij in novosti preko naše e-liste, sodelujete v nagradni igri itd., ali kadar za zbiranje osebnih podatkov obstaja zakonska podlaga ali imamo za obdelavo vaših podatkov zakonite interese.

3. Namen obdelave podatkov in pravne podlage

Vsi osebni podatki, ki nam jih posredujete, bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj v namene, za katere so bili posredovani in zbrani. Če bo nastala potreba po nadaljnji obdelavi vaših podatkov za drug namen, vas bomo predhodno kontaktirali in zaprosili za vašo predhodno pisno privolitev.

Section

Ob vsakem obisku naše spletne strani se na spletnem strežniku avtomatsko shranjuje dnevniška datoteka spletnega strežnika (npr. IP Številka – številka, ki identificira posamezen računalnik oziroma drugo napravo na spletu). Spletna stran deluje tako, da se na spletnem strežniku, kjer gostuje spletna stran, beležijo določeni podatki o obisku spletne strani. Ti podatki so IP številka, čas obiska, vsebina zahteve (konkretna stran), status dostopa/statusna koda HTTP, vsakokrat prenesena količina podatkov, spletna stran, s katere prihaja zahteva (referrer URL), brskalnik in podobno. Tako zbrane (osebne) podatke zbiramo s pomočjo piškotkov, pri čemer vas bomo pred namestitvijo bolj invazivnih piškotkov vprašali za vašo privolitev, medtem ko lahko določene druge podatke zbiramo že na podlagi naših zakonitih interesov. Več o politiki nameščanja piškotkov na naših spletnih straneh si lahko preberete v poglavju »Piškotki«. Pravna podlaga za obdelavo zgoraj navedenih podatkov je naš zakoniti interes, in sicer da se zagotovi varnost omrežja in informacij, tj. omogoči zaznavanje in preprečevanje neavtoriziranih dostopov, ki lahko ogrozijo dostopnost, celovitost in zaupnost shranjenih ali prenesenih osebnih podatkov ter varnost s tem povezanih storitev, ki so dostopne prek teh omrežij in sistemov. Zbrani podatki se hranijo 30 dni od obiska strani. Tako zbrane (osebne) podatke obdelujemo posebej in jih ne povezujemo z drugimi osebnimi podatki uporabnikov naših spletnih strani ter ne izvajamo nobenega profiliranja vašega nakupnega vedenja.

Namen zbiranja podatkov je zagotavljanje varnosti omrežja in informacij. Za podjetje to pomeni da lahko omogoči, zazna ter prepreči neavtorizirane dostope, ki lahko ogrozijo shranjene osebne podatke ter s tem povezano varnost, ki jo podjetje zagotavlja svojim uporabnikom.

5. Oprava nakupa izdelkov

Vaše osebne podatke obdelujemo zlasti v primeru, če kot registriran ali neregistriran uporabnik naše spletne trgovine vinodirekt.si kupite določene izdelke. Te podatke obdelujemo izključno za namene izpolnjevanja naših pogodbenih obveznosti ter uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja, vključno z reševanjem reklamacijskih izdelkov.

Osebne podatke, ki nam jih posredujete za namen dostave izdelkov, obdelujemo izključno za namene dostave izdelkov na vaš naslov. Ti vaši osebnih podatki (npr. ime in priimek, naslov dostave, telefonska številka) se lahko posredujejo ponudnikom prevoza blaga.

Dodatno lahko vaše kontaktne podatke uporabljamo tudi za komunikacijo v zvezi z izvajanjem pogodbe ter za pošiljanje povpraševanja o vašem zadovoljstvu, skladno z našimi zakonitimi interesi. V ta namen vam lahko v roku 14 dni po zaključenem naročilu na vaš elektronski naslov pošljemo enkratno vabilo k ocenjevanju izdelkov. Izpolnitev obrazca za oceno izdelka je neobvezna, s pomočjo vaše ocene pa lahko izboljšamo naš nabor ponudbe in v prihodnosti zagotavljamo še bolj kakovostne izdelke. Prosimo vas, da nam na obrazcu ne navajate nobenih osebnih podatkov, na podlagi katerih bi vas lahko identificirali.

Naše kupce lahko na podlagi Zakona o elektronskih komunikacijah na njihove elektronske naslove obveščamo o naših izdelkih in vsebinah. Pri tem ne uporabljamo nikakršnega (avtomatskega) profiliranja, temveč vam zgolj pošiljamo osnovno prilagojena sporočila, za katere ocenimo, da bi vas utegnila zanimati na podlagi vaših preteklih interakcij z nami. Obdelavi vaših kontaktnih podatkov za namen takega neposrednega oglaševanja lahko kadarkoli ugovarjate, tako da nam pošljete elektronsko sporočilo na elektronski naslov: podpora@vinodirekt.si. Dodatne informacije o vaših pravicah v zvezi z neposrednim trženjem so vam na voljo v poglavju »Vaše pravice«.

6. Pošiljanje povpraševanja in ostala komunikacija z nami

Ko na naše kontaktne podatke (naslov, elektronski naslov, telefonska številka), objavljene na naših spletnih straneh, pošljete povpraševanje po določenem izdelku, vaše osebne podatke obdelujemo izključno za namene priprave odgovora na vaše povpraševanje, da vas obvestimo, ali je izdelek, po katerem povprašujete, na voljo, za morebitno pripravo in sklenitev pogodbe, za izvajanje sklenjene pogodbe ter da vam odgovorimo na vaše vprašanje.

V ta namen zbiramo zgolj tiste vaše osebne podatke, ki nam jih posredujete na prostovoljen način. Vsi podatki, ki so zbrani preko naših spletnih strani ali so nam kako drugače sporočeni (npr. s pomočjo telekomunikacijskih sredstev), se zbirajo z namenom zagotavljanja storitev spletne trgovine vinodirekt.si ter za namen naše interne administracije in vodenja našega poslovanja.

Posredovane kontaktne podatke lahko na podlagi našega zakonitega interesa obdelujemo tudi za osnovno prilagojeno komuniciranje z vami preko elektronske pošte in vam skušamo predstaviti ustrezne izdelke, ki bi vam bili lahko zanimivi na podlagi vaših preteklih interakcij z nami. Pri tem ne uporabljamo nikakršnega (avtomatskega) profiliranja, temveč zgolj izbiramo ustrezne nabore prejemnikov za posamezna sporočila. Od tovrstnega komuniciranja se lahko kadarkoli brezplačno odjavite na način, da nam pošljete elektronsko sporočilo na elektronski naslov: podpora@vinodirekt.si. Dodatne informacije o vaših pravicah v zvezi z neposrednim trženjem so vam na voljo v poglavju »Vaše pravice«.

7. Prijava na elektronske novice oz. e-listo

Na naši spletni strani ali preko odgovora na prejeto elektronsko sporočilo se lahko naročite tudi na prejemanje aktualnih obvestil in informacij o naših akcijah in novostih.

Za tako določen namen neposrednega trženja vas lahko preko elektronske pošte obveščamo o novostih iz naše ponudbe izdelkov. O novostih vas bomo obveščali občasno in po potrebi.

Ti podatki se obdelujejo na podlagi vaše izrecne privolitve, pri čemer lahko privolitev za prejemanje oglasnih sporočil kadarkoli brezplačno prekličete, tako da nam pošljete elektronsko sporočilo na elektronski naslov: podpora@vinodirekt.si. Dodatne informacije o vaših pravicah v zvezi z neposrednim trženjem so vam na voljo v poglavju »Vaše pravice«.

8. Piškotki

NA SPLOŠNO

Piškotek je majhna datoteka, ki se shrani na računalniku ob obisku spletne strani. Piškotki vsebujejo različne informacije, ki jih spletna stran prebere, ko jo ponovno obiščete. Uporablja jih večina sodobnih spletnih strani. Sami po sebi piškotki niso škodljivi, ne vsebujejo virusov ali kakšne drugačne zlonamerne kode. Uporabljajo se za različne namene, za seje (npr. prijavljanje v uporabniški račun), za košarice v spletnih trgovinah, za prikaz različnih naprednih vsebin na spletni strani(npr. zemljevidi, video), za vodenje statistike obiska strani, za podporo vtičnikom družabnih omrežij, ter tudi za prikazovanje oglasov po meri uporabnika spleta.
Zakonsko omejevanje piškotkov je predvsem posledica zlorabe tehnologije piškotkov za sledenje uporabnikom in s tem poseganja v zasebnost na spletu.

VRSTE PIŠKOTKOV

Začasni ali sejni piškotki (session cookies) »živijo« od trenutka, ko uporabnik odpre brskalnik, pa do trenutka, ko sejo konča in zapre brskalnik. Spletna mesta jih uporabljajo za shranjevanje začasnih informacij, na primer elementov v nakupovalnem vozičku, za večjo varnost pri spletnem bančništvu, itd. Ker so taki piškotki shranjeni za krajši čas, je njihova invazivnost za zasebnost uporabnika lahko manjša.

Trajni ali shranjeni piškotki (persistent cookies) pa ostanejo shranjeni, tudi ko uporabnik zapre brskalnik in zaključi sejo. Spletna mesta jih uporabljajo npr. za shranjevanje informacij o registraciji, nastavitvah jezika strani, itd., pa tudi za grajenje profilov uporabnikov in analiziranje prometa. Trajni piškotki lahko v računalniku ostanejo več dni, mesecev ali celo let.

Lastni piškotki (1st party cookies) so s spletnega mesta, ki si ga uporabnik ogleduje, in so lahko trajni ali začasni. Spletna mesta te piškotke uporabljajo za shranjevanje informacij, ki jih bodo znova uporabila, ko uporabnik naslednjič obišče to mesto.

Drugi piškotki (3rd party cookies) izvirajo od drugih, partnerskih spletnih mest (ki na primer prikazujejo oglase na izvirni spleteni strani ali merijo promet). Tretje strani lahko na ta način zbirajo podatke o uporabnikih iz različnih spletnih mest in jih uporabljajo za različne namene, od oglaševanja, analitike pa do izboljšave svojih produktov. Taki piškotki predstavljajo večji poseg v zasebnost uporabnika.

Za več informacij o piškotkih, njihovem vplivu na vas in vaše brskanje po spletu, priporočamo ogled smernic Informacijskega pooblaščenca – KLIKNITE TUKAJ ZA OGLED SMERNIC

Zavezujemo se, da pri nameščanju piškotkov upoštevamo relevantno zakonodajo, zlasti pa, določila Zakona o elektronskih komunikacijah, Splošne uredbe o varstvu podatkov in vsakokratnega zakona o varstvu podatkov.

KATERE PODATKE ZBIRAMO Z UPORABO PIŠKOTKOV?

Z uporabo piškotkov zbiramo naslednje podatke obiskovalcev naših spletnih strani:

– informacije o napravi (vrsta, znamka in tip),

– informacije o operacijskem sistemu (vrsta in verzija),

– informacije o spletnem brskalniku (vrsta in verzija),

– informacije o nastavitvah zaslona (npr. resolucija),

– informacije o straneh, ki so bile prikazane.

Tehnične informacije o napravi in programski opremi zbiramo zaradi zagotavljanja kakovostnega prikaza spletnih strani naše trgovine. Informacije o straneh, ki so bile prikazane, zbiramo za potrebe analize, ki nam omogočajo izboljševanje vsebin in uporabniške izkušnje.

Če se uporabnik naše spletne trgovine registrira oziroma prijavi, pa lahko z uporabo piškotkov od njega zbiramo tudi nekatere osebne podatke:

– IP naslov,

– podatke o lokaciji oziroma vstopni točki dostopa do interneta,

– podatke o elektronskem naslovu in geslu,

– vnose v spletne obrazce,

– vnose v nakupovalno košarico.

Te podatke potrebujemo zaradi potrebe avtentikacije uporabnikov naše spletne trgovine, in sicer da se lahko prepričamo, da je prijavo izvedel registriran oziroma prijavljen uporabnik. Nadalje te podatke potrebujemo za to, da si spletno mesto zapolni uporabnikov vnos v spletne obrazce in nakupovalno košarico. Prav tako pa te podatke uporabljamo za vodenje statistike in za izvajanje marketinških aktivnosti.

VRSTE PIŠKOTKOV, KI JIH UPORABLJAMO NA WWW.VINODIREKT.SI

LASTNI IN NUJNO POTREBNI PIŠKOTKI:

Lastne sejne ali trajne piškotke uporabljamo za to, da si spletno mesto zapomni uporabnikove vnose v spletne obrazce, nakupovalno košarico, za prilagoditev nastavitev uporabnikovim željam, kot je način razvrščanja rezultatov/vsebine, ipd.

V tem primeru uporabnik aktivno vpisuje vsebino, oziroma jasno izrazi željo s tem, da klikne na gumb »dodaj v košarico« , recimo razvrsti izdelke v kategoriji po določeni lastnosti, ali podobno. Taki piškotki so nujno potrebni, da vam ponudimo storitve, ki so na voljo na tej spletni strani. Omogočajo, da si stran zapomni in izvede uporabnikovo zahtevo kot je npr. prijava v uporabniški profil ali vsebina nakupovalne košarice.

Lastni sejni piškotki iz spletnega mesta www.vinodirekt.si trajajo le čas ene seje, torej od trenutka ko vstopite na spletno mesto, do trenutka ko ga zaprete. Teh piškotkov ni mogoče drugače odstraniti, razen z neobiskovanjem tega spletnega mesta.

PHPSESSID Trajanje: sejni piškotek

Osebni lastni piškotki, ki lahko trajajo do 10 let omogočajo, pravilno prikazovanje obrazcev kot sta obrazec za potrditev piškotkov ter še bolj pomembno, da si zapomnijo vašo odločitev glede uporabe piškotkov na naši spletni strani. Tudi ti piškotki so nujno potrebni. Primer: v kolikor boste na dnu v nastavitvah piškotkov označili, da ne želite Facebook piškotkov, si bo naš lasten piškotek (FACEBOOK_PISKOTEK) zapomnil, da po osvežitvi spletne strani prepreči nalaganje Facebook piškotkov.

MAILING_OBRAZEC Trajanje: do 4 mesece
PISKOTKI Trajanje: do 10 let
GOOGLE_STATISTIKA_PISKOTKI Trajanje: do 10 let
YOUTUBE_PISKOTKI Trajanje: do 10 let
CRITEO_PISKOTKI Trajanje: do 10 let
FACEBOOK_PISKOTKI Trajanje: do 10 let
IPROM_PISKOTKI Trajanje: do 10 let

DRUGI PIŠKOTKI KOT SO PIŠKOTKI DRUŽABNIH OMEREŽIJ, PIŠKOTKI ZA ANALITIKO TER PIŠKOTKI ZA OGLAŠEVALSKE AKTIVNOSTI:

Druge piškotke uporabljamo za to, da nam pomagajo pri optimizaciji naše spletne strani in izboljšavah njene funkcionalnosti. Te piškotke uporabljamo le, če ste z njihovo namestitvijo soglašali.

YOUTUBE PIŠKOTKI:

Storitev, ki jo nudi YouTube uporabljamo za bolj interaktivno uporabniško izkušnjo. Njihovi sejni in trajni piškotki omogočajo predvajanje YouTube vsebin na naši spletni strani, beleženju ogledov in shranjevanju priljubljenih nastavitev uporabnikov, prikazovanje sorodnih video vsebin, itd.

APISID Trajanje: do 2 leti
CONSENT Trajanje: do 10 let
HSID Trajanje: do 2 leti
LOGIN_INFO Trajanje: do 2 leti
PREF Trajanje: do 6 mesecev
SAPISID Trajanje: do 2 leti
SID Trajanje: do 2 leti
SSID Trajanje: do 2 leti
VISITOR_INFO_LIVE Trajanje: do 8 mesecev
YSC Trajanje: sejni piškotek

GOOGLE ANALYTICS PIŠKOTKI:

Naša spletna trgovina se konstantno razvija in prilagaja željam uporabnikov tudi zaradi storitev in sejnih ter trajnih piškotkov Google Analytics, ki omogočajo poglobljen pogled v uporabniško izkušnjo in nam pomagajo pri optimizaciji spletne strani.

Podatki o uporabi spletnega mesta (standardni internetni dnevniški podatki (vključno z vašim naslovom IP) in podatki o vedenju obiskovalcev v anonimni obliki), ki jih vsebujejo piškotki, se prenesejo in shranijo pri podjetju Google, tudi na strežnikih v Združenih državah. Preden vaš naslov IP pošljemo podjetju Google, ga anonimiziramo. Podjetje Google v skladu s potrdilom o zasebnostnem ščitu izjavlja, da spoštuje okvir zasebnostnega ščita, sklenjen med EU in ZDA. V skladu s pogoji uporabe Google Analytics podjetje Google naslova IP posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne bo povezalo z nobenimi drugimi podatki, ki jih ima Google in torej teh podatkov ne bo uporabljalo za lastne namene.

Se morda sprašujete, zakaj ste so se vam Google Analytics piškotki naložili brez vaše eksplicitne privolitve?
Ker Google Analytics z naše spletne strani pridobi anonimizirane podatke, se Google Analytics piškotki smatrajo kot manj invazivni, saj ne zbirajo osebnih podatkov in se lahko namestijo na podlagi t.i. domnevne privolitve.

V kolikor še vedno ne želite, da se vam namestijo Google Analytics piškotki, lahko v vaših nastavitvah za piškotke še vedno odkljukate Google Analytics piškotke in slednji se vam v prihodnosti ne bodo več naložili.

_GA Trajanje: do 2 leti
_GAT Trajanje: do 10 minut
_GAT_GTAG_UA_7533073_1 Trajanje: do 10 minut
_GID Trajanje: do 1 dan

GOOGLE PIŠKOTKI:

Sejne in trajne piškotke Google uporablja za mnoge funkcionalnosti, kamor štejemo shranjevanje priljubljenih uporabniških nastavitev, prikazovanje Google zemljevidov in njihovih funkcionalnosti, prikazovanje oglasov po meri uporabnikom, uskladitev prikazov oglasov na različnih napravah in njihove meritve, itd.

1P_JAR Trajanje: do 1 mesec
AID Trajanje: do 1 leto
APISID Trajanje: do 2 leti
CONSENT Trajanje: do 10 let
HSID Trajanje: do 2 leti
NID Trajanje: do 6 mesecev
SAPISID Trajanje: do 2 leti
SID Trajanje: do 2 leti
SSID Trajanje: do 2 leti
SIDCC Trajanje: do 6 mesecev
IDE Trajanje: do 1 leto

FACEBOOK PIŠKOTKI:

Sejni in trajni piškotki Facebook spletne strani omogočajo prijazno izkušnjo skupne rabe, kajti omogočajo preprosto interakcijo preko družabnih omrežij in beležijo metrike kot so število delitev, všečkov, komentarjev in ustvarjanje oglasov po meri uporabnikov.

ACT Trajanje: sejni piškotek
C_USER Trajanje: do 6 mesecev
DATR Trajanje: do 2 leti
FR Trajanje: do 6 mesecev
PL Trajanje: do 1 mesec
PRESENCE Trajanje: sejni piškotek
SB Trajanje: do 2 leti
WD Trajanje: do 1 mesec
XS Trajanje: do 6 mesecev
DSID Trajanje: do 1 mesec

CRITEO PIŠKOTKI:

Trajni piškotki Criteo oglaševalske platforme so namenjeni ponovnemu trženju (t.i. remarketing) in spremljanju prodaje preko različnih kanalov. Skrbijo, da se uporabnikom prikazujejo oglasi, ki so za njih res relevantni in so si jih že ogledali na naši spletni strani.

CEG.S Trajanje: do 1 mesec
CEG.U Trajanje: do 1 mesec
CEIR Trajanje: do 5 let
GA Trajanje: do 2 leti
CONTENTLY_INSIGHTS_USER Trajanje: do 2 leti
EID Trajanje: do 6 mesecev
UID Trajanje: do 1 leto
ZDI Trajanje: do 6 mesecev

iZooto PIŠKOTKI:

Z iZooto trajnimi piškotki in oglasi (WebPush Notifications), ki jih prikazujemo s pomočjo njihove aplikacije v brskalnikih uporabnikov, lažje dosegamo dobre rezultate in uporabnikom prikazujemo oglase, ki so za njih relevantni.

__HSSRC Trajanje: sejni piškotek
__HSTC Trajanje: do 1 leto
_GA Trajanje: do 2 leti
HUBSPOTUTK Trajanje: do 1 leto
ZARGET_VISITOR_INFO Trajanje: do 1 leto

KAKO SE ODJAVITI OD PREJEMANJA OBVESTIL V BRSKALNIKU?

Enostavno kliknete na ikono za varno povezavo v orodni vrstici brskalnika in spremenite vašo nastavitev.

Podrobnejša video navodila za odjavo na različnih napravah si lahko ogledate na tej povezavi: Odjava IZOOTO >>

NENUJNE PIŠKOTKE LAHKO ENOSTAVNO ODSTRANITE, ČE SLEDITE NAVODILOM NA SPODNJIH POVEZAVAH:

Brskalnik GOOGLE CHROMEPreberi NAVODILA >>

Brskalnik MOZILLA FIREFOXPreberi NAVODILA >>

Brskalnik INTERNET EXPLORERPreberi NAVODILA >>

Brskalnik OPERAPreberi NAVODILA >>

Brskalnik SAFARI: Preberi NAVODILA >>

9. Uporabniki podatkov

Zavezujemo se, da vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim nepooblaščenim osebam brez vaše privolitve.

V okviru zakonskih pristojnosti se vaši osebnih podatki lahko razkrivajo naslednjim uporabnikom podatkov:

– ponudnikom poštnih storitev, ponudnikom odpremnih storitev in logistično/dostavni službi za namen izvršitve vašega naročila;
– distributerjem, dobaviteljem blaga in pooblaščenim serviserjem;
– računovodskemu servisu, odvetniškim pisarnam in drugim ponudnikom pravnega in poslovnega svetovanja;
– ponudnikom storitev uničenja spisov in nosilcev podatkov;
– ponudnikom storitev informacijske tehnologije v okviru servisiranja in vzdrževanja programske opreme;
– administratorju in skrbniku spletne strani;
– ponudnikom storitev računalništva v oblaku in ponudnikom pošiljanja e-poštnih sporočil (npr. SqualoMail in drugi);
– ponudnikom sistemov za upravljanje odnosov s strankami.

Zavezujemo se, da niti mi niti drugi uporabniki, vaših osebnih podatkov ne bodo posredovali ali prenesli v tretjo državo izven Evropske unije in/ali Evropskega gospodarskega prostora ali v mednarodno organizacijo brez ustrezne stopnje zaščite. Vaši osebni podatki se lahko posredujejo v ZDA, pri čemer so vsi naši pogodbeni obdelovalci v ZDA vključeni v program zasebnostnega ščita EU-ZDA (t.i. Privacy Shield) ali pa v primeru prenosa podatkov zagotavljajo druge ustrezne zaščitne ukrepe skladno z določbo 46. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov (npr. sprejem Standardnih pogodbenih klavzul).

10. Obdobje hrambe osebnih podatkov

Zagotavljamo vam, da vaše podatke hranimo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, zaradi katerega so bili posamezni podatki zbrani in nadalje uporabljeni. Po preteku obdobja hrambe bomo vaše osebne podatke učinkovito in trajno izbrisali ali anonimizirali, tako da vaša identifikacija ne bo več mogoča.

Tiste podatke, ki obdelujemo na podlagi zakona, hranimo za obdobje, ki ga predpisuje zakon. Podatke, ki jih obdelujemo zaradi izvedbe pogodbenega odnosa z vami, hranimo za obdobje, ki je potrebno za izvršitev pogodbe in še ves čas, ko traja zakonski zastaralni rok za zahtevke iz tako sklenjene pogodbe, razen v primeru spora v zvezi s pogodbenim razmerjem.

Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve ali zakonitega interesa, npr. v primeru pošiljanje elektronskih novic, hranimo trajno do preklica te privolitve z vaše strani oziroma do zahteve po prekinitvi obdelave, pri čemer se zavezujemo, da bomo obstoj namena obdelave osebnih podatkov preverjali na redne časovne intervale. Podatke bomo pred preklicem izbrisali le, če je že dosežen namen obdelave osebnih podatkov (npr. če bi prenehali pošiljati oglasna elektronska sporočila) ali če tako določa zakon.

Če za določene podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, obstaja drugačen zakonski rok shranjevanja (npr. računovodski ali davčni podatki), znaša rok hrambe do 10 let. V tem času je obdelava podatkov omejena.

11. Varnost vaših podatkov

Vaše podatke, ki nam jih posredujete z uporabo naših spletnih strani, po telekomunikacijskih kanalih ali na kakršenkoli drug način, skrbno varujemo pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.

Podatki so shranjeni v strežnikih zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina Vinodirekt.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo.

Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov, tj. po izpolnitvi namena, za katerega so bili podatki zbrani, se podatki nemudoma nepovratno in trajno izbrišejo.

V primeru, da so v spletni trgovini Vinodirekt.si objavljene povezave na druge spletne strani, ki niso v nikakršni povezavi s FIRM d.o.o., ne prevzemamo nobene odgovornosti za zaščito vaših podatkov na teh spletnih straneh.

12. Svoboda izbire

Informacije, ki nam jih posredujete, nadzorujete vi. Če se odločite, da nam določenih podatkov ne boste posredovali, potem do nekaterih mest oziroma funkcij na naših spletnih straneh ne boste mogli dostopati, prav tako vam v takih primerih ne bomo mogli odgovoriti na vaše povpraševanje ali z vami skleniti pogodbenega razmerja ter vam posledično prodati in dostaviti želenih izdelkov.

Če obvestil o novicah po elektronski pošti ne želite več prejemati, se lahko od prejemanja novic brezplačno odjavite, tako da nam pošljete elektronsko sporočilo z vsebino “Odjava od elektronskih novic” ali drugo podobno vsebino na elektronski naslov: info@vinodirekt.si. Če se spremenijo vaši osebni podatki (poštna številka, elektronski naslov, naslov, telefonska številka idr.), vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na elektronski naslov: info@vinodirekt.si

13. Privolitev otrok

Otroci do 15 let nam lahko posredujejo osebne podatke preko naših spletnih strani ali drugače samo z dovoljenjem (privolitev ali odobritev) nosilca starševske odgovornosti za otroka (enega od staršev ali skrbnikov).

Zavezujemo se, da ne bomo nikoli zavestno zbirali osebnih podatkov od oseb, za katere bi bili seznanjeni, da so mlajše od 15 let. Teh podatkov ne bomo uporabili ali razkrili tretji nepooblaščeni stranki brez dovoljenja nosilca starševske odgovornosti za otroka. Navedeno pa ne vpliva na pravila slovenskega pogodbenega prava v zvezi s pravili o veljavnosti, oblikovanju ali učinku pogodbe v zvezi z otrokom.

Upravljavec si bo ob upoštevanju razpoložljive tehnologije v takih primerih razumno prizadeval za preveritev, ali je nosilec starševske odgovornosti za otroka dal ali odobril privolitev.

14. Vaše pravice

FIRM d.o.o. zagotavlja uresničevanje vseh vaših pravic, ki vam pripadajo v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov na podlagi veljavnih pravnih predpisov.

Kot posamezniki imate naslednje pravice:

Pravica do preklica privolitve: Če ste kot posameznik privolili v obdelavo vaših osebnih podatkov (v enega ali več določenih namenov), imate pravico do preklica privolitve. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave podatkov, ki se je izvajala do njenega preklica.

Vašo privolitev lahko kadarkoli brezplačno prekličete s pisno izjavo, ki se pošlje upravljavcu na elektronski naslov: info@vinodirekt.si. Preklic privolitve za obdelavo vaših osebnih podatkov nima nobenih negativnih posledic ali sankcij.

Pravica dostopa do osebnih podatkov: Kot posameznik imate od upravljavca pravico dobiti potrditev, ali se podatki v zvezi z vami obdelujejo ali ne. Če je temu tako, imate pravico, da vam omogočimo dostop do vaših osebnih podatkov (tj. vpogled ter njihovo prepisovanje ali kopiranje) ter da vam podamo informacije v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov (npr. o namenu obdelave, vrsti osebnih podatkov, uporabnikih, katerim so bili ali jim bodo posredovani osebni podatki, predvidenem obdobju hrambe podatkov, o tehničnih in organizacijskih ukrepih za varovanje podatkov, obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov idr.),

Pravica do popravka: Kot posameznik imate pravico doseči, da vam omogočimo popravek netočnih osebnih podatkov v zvezi z vami in da vam omogočimo dopolnitev nepopolnih osebnih podatkov. V ta namen imate pravico, da nam posredujete dopolnilno izjavo z ažurnimi osebnimi podatki.

Pravica do izbrisa osebnih podatkov (t.i. pravica do pozabe): Pravico imate doseči, da upravljavec brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z vami, če obstaja eden izmed razlogov iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov (npr. če podatki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani, če prekličete privolitev in za obdelavo in ne obstaja nobena druga pravna podlaga, če ugovarjate obdelavi, pa ne obstajajo prevladujoči zakoniti interesi, če so bili osebni podatki obdelani nezakonito idr.).

Pravica do omejitve obdelave: Pravico imate doseči, da upravljavec omeji obdelavo vaših podatkov, če obstaja en od naslednjih primerov:

– če oporekate točnosti obdelave podatkov, za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost podatkov;
– če je obdelava nezakonita, vi pa namesto izbrisa zahtevate omejitev obdelave,
– če upravljavec podatkov ne potrebuje več, potrebujete pa jih vi za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
– če ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad vašimi razlogi.

Pravica do prenosljivosti podatkov: Kot posameznik imate pravico, da prejmete vaše osebne podatke v splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki ter da te podatke neposredno posredujemo drugemu upravljavcu, pri čemer to velja le v primeru, če obdelava vaših osebnih podatkov temelji na podlagi privolitve ali pogodbenega razmerja in se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi.

Pravica do ugovora: Če obdelava podatkov temelji na naših zakonitih interesih, imate na podlagi razlogov, povezanih z vašim posebnim položajem, pravico, da kadarkoli ugovarjate obdelavi vaših osebnih podatkov. V takem primeru bomo nadaljevali z obdelavo vaših osebnih podatkov le v primeru, če bomo dokazali nujne legitimne razloge za obdelavo, ki bodo prevladali nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.

Obdelavi vaših osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, lahko kadarkoli in brezplačno ugovarjate brez navedbe razlogov, tako da nam pošljete sporočilo na elektronski naslov: info@vinodirekt.si. Če ugovarjate obdelavi vaših podatkov za namene neposrednega trženja, bomo nemudoma prenehali obdelovati vaše podatke za te namene.

Prav tako vam bomo na vašo zahtevo v skladu z veljavno zakonodajo podali tudi druge informacije v zvezi z vašimi osebnimi podatki, ki jih obdelujemo.

Pravica do vložitve pritožbe: Če sumite, da pri obdelavi vaših podatkov prihaja do kršitev zakonodaje s področja varstva osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije, na naslovu Zaloška 59, 1000 Ljubljana, Slovenija, telefonska številka: 00 386 (0)1 230 97 30, elektronski naslov: gp.ip@ip-rs.si.

15. Stik

Na vprašanja o zaupnosti vaših podatkov, načinu zbiranja in obdelave podatkov ali na vaše zahteve za uveljavljanje pravic v zvezi z vašimi podatki, vam bo odgovorila odgovorna oseba pri FIRM d.o.o. na telefonski številki: +386 031 529 974 ali na elektronskem naslovu: info@vinodirekt.si.

Zavezujemo se, da bomo na vaše zahteve odgovorili brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v zakonsko predpisanih rokih.

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, lahko od vas zahtevamo dodatne podatke. Če vas kljub temu ne bomo mogli zanesljivo identificirati, bomo morali na žalost vašo zahtevo zavrniti.

16. Spremembe

Pridržujemo si pravico, da predmetno Izjavo po potrebi občasno prilagodimo dejanskim razmeram in zakonodaji s področja varstva osebnih podatkov. Iz tega razloga vas prosimo, da pred vsakim posredovanjem osebnih podatkov preverite aktualno različico, da boste seznanjeni z morebitnimi spremembami in dopolnitvami.

Prav tako vas bomo o morebitnih spremembah, ki bistveno vplivajo na obdelavo vaših osebnih podatkov, predhodno obvestili na primeren način (npr. z obvestilom na naši spletni strani, po elektronski pošti).

Verzija: 2.2
Posodobljeno: 20. 03. 2023