PREDNOSTI LASTNE SPLETNE TRGOVINE
Naročanje direktno pri ponudniku daje kupcu boljši občutek za nakup, ponudnik pa vzpostavlja lastno socialno in prodajno mrežo, ki ju v primeru posredniške trgovine nima. Kupec vedno raje kupi vino direktno od ponudnika kot posrednikov!
Vino se odpošilja naravnost od ponudnika do kupca in ni potrebe po dodatnih prenosih, evidencah ali zalogah posrednikov.
Plačilo od prodaje prispe direktno na ponudnikov račun.
Posredniške trgovine in distributerji si in si bodo povečevali rabate, saj vedo, da posamezni ponudnik ne more konkurirati ”veliki spletni trgovini”, ki ponuja večjo izbiro vina in ki jo kupec hitreje ali lažje najde na spletnih iskalnikih.
Na VinoDirekt.si ne bomo izpostavljali posameznih ponudnikov, torej izpostavljena promocija ne bo mogoča, saj je namen pregleden izbor in nabor vin iz vseh vinorodnih okolišev, vseh družin ali posameznih ponudnikov, ne glede na javno prepoznavnost posameznika. Na strani ni mogoče zakupiti oglasnega prostora za objavo vina ali ponudnika. Vsi ponudniki imajo enake možnosti za izpostavljenost, ki pa je odvisna od njih samih (npr. koliko vin so objavili, koliko objav (Blog) so objavili, itd…). Vsa vina in logotipi se na strani prikazujejo naključno.
Ceno posameznega vina oblikuje ponudnik po lastni želji, brez privolitve kogarkoli. Vemo, da posamezni posredniški prodajalci vin ne dovolijo nižanja cen nekaterih vin, saj bi bila s tem ogrožena prodaja njihovih lastnih blagovnih znamk. Na vinodirekt lahko ponudnik objavi cene po lastni presoji, ceno za samo eno steklenico in ceno za več steklenic, kot tudi časovno akcijsko ceno.
V lastni trgovini ponudnik ustvari lastne kupone s popusti – to je koda, ki jo kupec vnese pred zaključkom nakupa in se mu upošteva vnešeni popust na posamezno vino ali pa na vsa vina posameznega ponudnika, odvisno od kupona.
Za razliko od posredniških trgovin bomo na vinodirekt reklamirali vse ponudnike po enakem kriteriju. V elektronskih novicah bodo objavljeni vsi, ki bodo objavili novico, akcijsko ceno itd.
Vsak ponudnik vidi svojo podrobno statistiko prodaje.
Poleg celostne optimizacije spletne trgovine VinoDirekt.si za spletne brskalnike lahko tudi vsak ponudnik za svojo trgovino in za vsak svoj prodajan izdelek določi SEO nazive, ključne besede/stavke itd…
VinoDirekt.si spletna trgovina je zgrajena na najnovejši tehnološki platformi, zato lahko na strani uporabimo vse možne ”dodatke” za spletno prodajo. Trenutno imamo aktivirane le nekatere kot so npr.: primerjava izdelkov, priljubljene, časovne akcije, najrazličnejši filtri in aktivni iskalnik, poleg izdelka se lahko prikaže tudi 3d slika ali video izdelka in še in še…V naslednji nadgraditvi bomo aktivirali tudi spletno dražbo za posamezen izdelek, večji zemljevid z možnostjo iskanja, …pošljite nam tudi vi svoj predlog nadgradnje.
Skrbnik spletne trgovine VinoDirekt.si se bo prijavljal na raznorazne razpise npr. ambasade, trgovinske centre…, zato pod Trgovinsko ceno napišite ceno izdelka po kateri prodajate vino na ”debelo”
Spletna trgovina bo služila tudi za:
- ažurirani podatki posameznega vina bodo dostopni vsem gostincem, trgovcem, šolskim centrom itd., ki bi podatke uporabljali za svoje potrebe. Najnovejše podatke objavljate na VinoDirekt.si kamor se uporabniki vračajo po informacije, ki jih potrebujejo.
ZANIMA ME TUDI
Ne, za objavo spletne strani ne potrebujete nikakršnega računalniškega znanja. Po opravljeni registraciji izpolnite le podatke o vaši vinski kleti (telefon, email, naziv itd..), tudi če kaj ne izpolnite dokonča skrbnik strani namesto vas. Dodajte svoje izdelke, ki so takoj vidni na portaliu vinodirekt.
Znotraj nadzorne plošče so objavljena tudi navodila, kako kaj narediti. Kljub vsemu pa nas lahko vedno pokličete in vam pomagamo po telefonu.
DA, vendar le na cele dneve. V nadzorni plošči v zavihku Dopust označite katere dni ne boste doma in na izbrane dni vašega vina kupci ne bodo mogli kupiti. V kolikor bi potrebovali odpiralni čas po urah vam ga lahko aktiviramo.
Vse ideje, predloge in morebitne kritike glede funkcionalnosti trgovine ali karkoli drugega nam prosimo sporočite, saj bomo le tako lahko trgovino in uporabniško izkušnjo še nadgradili.
Trenutno je nastavljena vrednost 3,50 EUR z DDV za posamezno pošiljko vendar lahko vsak ponudnik določi vrednost svoje poštnine. Na posameznega ponudnika je določen tudi limit za brezplačno pošiljko v vrednosti nakupa za najmanj 25,00 EUR. V kolikor kupec kupi istočasno vino npr. dveh vinarjev se mu prikaže vrednost poštnine za vsakega vinarja ločeno, zato si želimo, da poštnine niso previsoke, da lahko kupec brez večjih stroškov nakupuje od različnih vinarjev hkrati. Ponudnika poštnih storitev izbere vsak vinar sam.
Ob vsakem naročilu dobite v nekaj sekundah na vaš email sporočilo z opisom naročila, kaj in koliko česa je naročeno, način dostave in način plačila, kdo je opravil naročilo, morebitno sporočilo kupca ob nakupu ter naslov kam odposlati vino.
NE, vsak vinar vidi in ima dostop le do podatkov svojih naročnikov in naročil.
Ob naročilu ste prejeli email sporočilo na katerem je zabeležen tudi način plačila.
V kolikor je plačilo izvedeno s plačilno kartico ali preko sistema Paypal lahko vino takoj odpošljete.
V primeru Bančnega nakazila vina ne odpošiljate dokler ne preverite, da je nakazilo že na vašem računu!
V primeru plačila Ob dostavi, vino odpošljete takoj, vendar sami poskrbite, da poštna dostava prevzame kupnino.
Vsak vinar mora poleg odposlanega vina priložiti kupcu tudi svoj davčno potrjen račun.
Absolutno, saj s čim širšim krogom uporabnikov bo spletna trgovina še bolje in več prodajala, marsikateri gostinec bo priporočil nakup svojim gostom in prijateljem. Gostinec naroča od posameznega vinarja le vina, ki jih že ima v ponudbi, velikokrat niti ne vpraša vinarja kaj je kaj novega, kaj ima npr. še od rdečih vin, z obiskom spletne trgovine pa bi se gostinec vsakič seznanil s ponudbo vinarja in njegovimi akcijami in odprodajami brez, da mu jih vinar osebno ponuja. Gostinci velikokrat ob telefonskem naročilu tudi pozabijo naročiti katero od vin tako pa se to skoraj ne bi dogajalo.
Nič za to. Vinar lahko kreira več Kuponov katerim določi različne popuste. Popust na celotni nakup, popust samo na izbrano vino,… veljavnost Kupona se lahko časovno omeji ali pa se omeji glede na vrednost minimalnega ali maksimalnega nakupa, bon se lahko omeji npr. na email naslov, ki ga kupec vnese ob naročilu na spletni trgovini itd… Gostinec, ki je od vinarja prej šifro kupona ob naročilu uporabi prejeto šifro in se mu v košarici samodejno obračuna popust v vrednosti, ki jo je določil vinar.
Seveda, poleg vsakega prodajnega vina lahko vpišete tudi svojo trenutno zalogo posameznega vina. Vpišete tudi kolikšno število steklenic je nizka zaloga (npr. 10) in število steklenic za najnižjo zalogo (npr. 3). V primeru prodaje vina, ko zaloga nižja od 10 stkl. boste prejeli na vaš email naslov opozorilo in ko bo zaloga nižja od 3 stkl. boste ponovno prejli še eno opozorilo. V kolikor zaloga pade na število nič prejmete še zadnje opozorilo. Vino z zalogo nič je v trgovini še vedno prikazano ga pa ni možno kupiti, ker ga ni na zalogi.
Zato, ker boste s tem zadovoljili kupca.. Kupec danes kupi le eno steklenico za pokušino, naslednjič pa kupi več. Ker je poštnina za kupca brezplačna nad 25 eur od enega vinarja bo kupec najverjetneje kupil še katero drugo vaše vino. Ceno za 1 steklenico lahko nastavite višjo, kot če bi kupil 3 ali več steklenic.